linkedin facebook twitter youtube logo-edx
דלג לתוכן ראשי

משתתפים ומשתתפות יקרים

בקורס הושקעו הרבה מאמצים וחשיבה בתכנון ובהכנת הקורס. יחד עם זאת לעיתים אתרי אינטרנט יכולים להיות מבלבלים, ולפעמים מסיבות שונות לא לעבוד 100%.

אם יש לכם/ן שאלה טכנית בנוגע לאתר הקורס ולאופן הלימוד, אפשר לשלוח אותה לצוות הטכני של אתר "קמפוס IL", בטלפון: 1299 או באימייל: Campus@mail.gov.il בין השעות 08:00-19:00

וכמובן, לכל שאלה והתייעצות בעניינים שקשורים לתוכן, אפשר לפנות לצוות הקורס, בכתובת: yafita@edu.haifa.ac.il

  אם הנכם לומדים את הקורס במסגרת כיתה בהנחיית מרצה, יש לפנות ישירות למרצה ולא לצוות הקורס הראשי

שאלות נפוצות:

1.     איך אני יכול/ה לדעת אם עשיתי את המטלות הנדרשות?  את כל המידע הזה תוכלו למצוא בלשונית "התקדמות", מעל לרשימת השיעורים ומתחת לסמל של "קמפוס".

2.     נרשמתי לקורס, אבל אין לי גישה לכל השיעורים - בהרצה הראשונה של הקורס, שמתחילה ב - 8.3.20, השערים ייפתחו זה אחר זה במרווחים שכתבנו בהקדמה על הקורס. לאחר ההרצה הזו, הקורס יהיה פתוח כולו, כל הזמן.

3.     עניתי לא נכון על שאלה בבוחן ושלחתי אותה, ואני רוצה לתקן - על הבחנים ניתן להשיב פעמיים. כלומר, על שאלות שטעיתי בתשובתן ניתנת הזדמנות שנייה לענות.

4.     האם אני יכול לקבל נקודות זכות על הקורס? האמת, שכן! סטודנטים וסטודנטיות של אוניברסיטת חיפה יכולים/ות להירשם לקורס ולקבל תמורתו נקודות זכות, כמו כל קורס אחר במערכת. בנוסף, סטודנטים מאוניברסיטאות ומכללות אחרות יכולים להירשם לקורס בתיאום עם מערכת ההרשמה של המוסד האקדמי אליו הם שייכים. מרבית המוסדות האקדמיים כבר יודעים על קיום קורסים אקדמיים בקמפוס וסביר שיש להם מתאמ/ת לצרכי הכרה בקורסים כאלה. עם זאת, כל כל מרכזי החוגים והמחלקות יודעים על זה. שווה לבדוק ולחפש את האדם המתאים.

5.     מה לעשות אם הסרטון נתקע? לומדים רבים נתקלים בבעיות הקשורות לדפדפן האינטרנט שלהם. לכן לפני הכל אנחנו ממליצים לך לנקות את העוגיות במחשב שלך  להסבר לחץ כאן (אנחנו לא מתכוונים לפירורים שנפלו לך על המקלדת.). בכל מצב כדאי גם לעשות רענן (refresh) במחשב. אם הבעיה נשארת – צוות התמיכה של קמפוס ישמח לסייע לכם באימייל: SUPPORT@CAMPUS.GOV.IL או בטלפון: 072-2532066

6.  מה עושים כשרואים את הכתוביות כפולות באותו סרטון? נכנסים ליו טיוב דרך המחשב ומפעילים סרטון כלשהו שיש לו כתוביות. נכנסים להגדרות בסרטון של יו טיוב ומכבים את האופציה לכתוביות. חוזרים לסרטון בקמפוס ועשים REFRESH – "רענן" במחשב. לאחר מכן הכתוביות יסתדרו.

 

שאלות טכניות לגבי הפלטפורמה יש להפנות למייל התמיכה של קמפוס (support@campus.gov.il), בעוד מיילים לגבי תוכן הקורס יש להפנות לצוות הקורס (yafita@edu.haifa.ac.il ).

 בהצלחה